torsdag den 11. oktober 2012

Nyder de sidste bidder! :)

Bienvenido

Ja, saa er der ikke lang tid til, at jeg skal hjem til kolde Danmark, saa jeg maa hellere faa det hele med inden jeg rejser hjem :) Meen, er sikker paa, at jeg kan naa meget paa 4 dage. I dag har jeg taget en bustur til Puerto Banus, hvor de rige befinder sig! Der er de flotteste og mest dyrebare baade i havnen og de fedeste biler, men var desvaerre der ikke saa laenge, da bussen hurtigt gik videre til det naeste center i La Cañada :)
I starten synes jeg, at det var frustrerende, at jeg ikke forstod hvad folk sagde til mig. De proever ihaerdigt at faa mig til at forstaa, da de godt kan se paa mig, at jeg forstaar noget af det de siger.. Naar de heller ikke kan engelsk, bliver de ved og ved og ved med at forklare.. Saa nu har jeg laert, at tage mig den tid det tager for mig, at forstaa hvad de siger..
I morgen tager jeg en loebetur langs promenaden, ogsaa maa vi jo se hvor langt jeg kommer - og hvis det ender med, at jeg ikke kan loebe tilbage, saa tager jeg bussen hjem ;)

-Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar