torsdag den 4. oktober 2012

¡Strand, shopping og laekkert mad!

Aah nej, saa er jeg blevet solskoldet.. Det var bare spoergsmaal om tid :(, saa stranden staar nok ikke paa listen i morgen, men der har jeg ogsaa planer om at skrive videre paa min AT-opgave. Derudover er jeg inviteret ud af en soed spanier ;) Min tante skulle dog vaere sikker paa, at han er en okay fyr, saa der kom MANGE spoergsmaal fra hendes side af, men godtog det til sidst! Jeg ved selvfoelgelig godt, at jeg skal tage nogle forholdsregler, da jeg ikke kender ham vildt godt. Efterhaanden er jeg blevet god til at passe paa mig selv :)
I dag har der vaeret meget at lave i restauranten, som forresten hedder "Bella Napoli" (min faster valgte det). Saa jeg har vasket op og staaet i baren (dres coca cola kan jeg godt overskue at forstaa). Jeg laere mange brugbare spanske saetninger i dagligdagen af at vaere i restauranten, saa det er en fordel. Jeg laere en masse hoeflighedsfraser, og har lagt maerke til, at hver gang folk siger "Hola" bliver det ALTID efterfulgt med et "¿qué tal?", altsaa, hvordan gaar det? Og jeg kan aldrig finde ud af om jeg skal svare eller hvad jeg skal.. ? Men tror bare at man svare, hvis man er interesseret i en samtale, saadan har jeg ihvertfald opfattet det ;)
Og ja, maden kommer jeg helt sikkert til at savne!! Og det er saa dejlig billigt hernede, tror jeg skal bruge en ekstra kuffert! - det sagde jeg forresten lidt ironisk til min far - tror ikke han synes det var sjovt!

Salud - Camilla!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar